SERVISNA PODRŠKA
Uspješnost poslovanja izgrađena je na zadovoljstvu naših kupaca preko kvalitetne servisne podrške, brzog odaziva servisa, stručne pomoći prilikom instalacije uređaja, puštanja u pogon, održavanja i servisiranja opreme. Ugovornim partnerima omogućeno je servisiranja i održavanje isporučene opreme 24 sata dnevno 365 dana u godini.
- znanje i iskustvo
- uska specijalizacija za područje klimatizacije
- inženjerska podrška
- kvaliteta brandova
- kvaliteta i brzina servisne podrške
- veliko skladište rezervnih dijelova
Download:
Podrška
USLUGA ODRŽAVANJA
Naše stručno osoblje odabrati će za Vas optimalno rješenje, izvršiti odabir opreme, brzo i u roku isporučiti opremu, izvršiti montažu ili pružiti potrebnu tehničku podršku, te osigurati puštanje u pogon. Tijekom eksploatacije kroz vlastiti servis i razgranatu servisnu mrežu osiguravamo rezervne dijelove i servisnu podršku za cijeli prodajni program.
ODRŽAVANJE
Svakodnevni izazovi i specijalni zahtjevi kupaca potaknuli su MBFG tim na nadogradnju znanja i stjecanje vještina pomoću kojih su se specijalizirali za cjelokupno područje klimatizacije.
Kupnjom Toshiba klimatizacijskih rješenja niste odabrali samo kvalitetan proizvod. MB Frigo Grupa pruža svojim korisnicima kompletnu tehničku, instalacijsku i servisnu podršku od savjetovanja, ugradnje, održavanja i servisa.
Servis i održavanje
Servisna podrška i održavanje
T: +385 (0) 1 66 08 002
F: +385 (0) 1 66 08 005